Stillingsbeskrivelser for medarbeidere som er berørt av omorganiseringen av stab og støtte i Bærum kommune. Det er kun berørte medarbeidere som har anledning til melde interesse for stillingene.
I nedtrekksmenyene under finner du stillingsbeskrivelser for stab og støtte. Beskrivelsene er sortert alfabetisk etter områdetilhørighet.
Stillingsbeskrivelsene legger grunnlag for dine valg når du skal melde interesse for inntil tre stillinger. Du melder interesse i kartleggingssamtalen som du skal ha med din leder i perioden 1.-9. mars. Der skal dere sammen fylle ut et kartleggingsskjema som du får tilsendt på e-post. Skjemaet skal sendes inn innen 9. mars klokken 16.00.
-
03.1 Anskaffelse teamkoordinator IT_velferd.pdf
03.2 Anskaffelse teamkoordinator bygg_anlegg.pdf
03.3 Anskaffelse teamkoordinator drift.pdf
03.4 Anskaffelse teamkoordinator Konkurranseservice.pdf
03.5 Anskaffelse Juridisk rådgiver.pdf
-
16.1 Barn og Unge førstekonsulent Barne_avlastertjenester.pdf
16.2 Barn og unge fagkonsulent fritid_avlastning.pdf
16.3 Barn og unge førstekonsulent ungdom og fritid.pdf
16.4 Barn og unge konsulent Helsetjenester barn_unge.pdf
16.5 Barn og unge konsulent PP tjenesten.pdf
16.6 Barn og unge førstekonsulent drift Barnevernet.pdf
16.7 Barn og unge førstekonsulent internkontroll styring Barnevernet.pdf
-
04.1 Budsjett og analyse rådgiver finans.pdf
04.2 Budsjett og analyse Controller Finans.pdf
04.3 Budsjett og analyse rådgiver EPOS.pdf
04.4 Budsjett og analyse Koordinator rapportering.pdf
04.5 Budsjett og analyse Koordinator HP.pdf
04.6 Budsjett og analyse Løsningsarkitekt EPOS.pdf
04.7 Budsjett og analyse rådgiver Strategisk økonomi.pdf
-
12.1 Helse og sosial førstekonsulent merkantilt team.pdf
12.2 Helse og sosial førstekonsulent Tidlig innsats.pdf
12.3 Helse og sosial førstekonsulent Arbeid og aktivitet.pdf
12.4 Helse og sosial fagkonsulent Flyktningkontoret.pdf
12.5 Helse og sosial Driftssykepleier Legevakt.pdf
-
06.1 HR_enheten avdelingsleder drift.pdf
06.2 HR_enheten fagansvarlig systemutvikling og oppfølg.pdf
06.3 HR_enheten fagansvarlig fagopplæring.pdf
06.4 HR_enheten fagansvarlig ledelse og komp.utvikling.pdf
06.5 HR_enheten fagansvarlig forhandling lov og avtaleverk.pdf
06.6 HR_enheten fagansvarlig rekruttering oppstart og avslutning.pdf
06.7 HR_enheten fagansvarlig prestasj.forbedring tilrettelegging omstilling.pdf
06.8 HR_enheten fagansvarlig plan og analyse.pdf
06.9 HR_enheten juridisk rådgiver.pdf
06.10 HR_enheten rådgiver ledelses-og kompetanseutvikling.pdf
06.11 HR_enheten rådgiver systemutvikling og oppfølging.pdf
06.12 HR_enheten rådgiver forhandling lov og avtaleverk.pdf
06.13 HR_enheten rådgiver prestasj.forbedring tilrettelegging omstilling.pdf
06.14 HR_enheten rådgiver rekruttering oppstart avslutning.pdf
06.15 HR_enheten rådgiver karriereveiledning_medarb.utvikling.pdf
06.16 HR_enheten rådgiver fagopplæring.pdf
-
00.1 Kommunalsjef_direktør økonomiansvarlig.pdf
00.2 Kommunalsjef_direktør økonomirådgiver.pdf
00.3 Virksomhetsstyring og økonomidirektør stab Driftskontroller.pdf
Organisasjonskart for stillinger i kommunalsjefenes/direktørenes stab:
-
08.1 Kunnskapssenteret økonomirådgiver.pdf
-
07.1 Lønnsenheten Avdelingsleder.pdf
07.2 Lønnsenheten Teamkoordinator Faglig systemgruppe drift.pdf
07.3 Lønnsenheten Teamkoordinator Fravær og refusj.pdf
07.4 Lønnsenheten Teamkoordinator Kontroll og oppfølging Reise og utlegg.pdf
07.5 Lønnsenheten Teamkoordinator Lønnskons. fast variabel lønn.pdf
07.6 Lønnsenheten Teamkoordinator Reg. fravær. variabel lønn reise og utlegg.pdf
07.7 Lønnsenheten Rådgiver Faglig systemgruppe drift.pdf
07.8 Lønnsenheten Rådgiver Faglig systemgruppe utvikling.pdf
07.9 Lønnsenheten konsulent rådgiver Fravær og refusjon.pdf
07.10 Lønnsenheten konsulent registrering fravær var.lønn reise utlegg.pdf
07.11 Lønnsenheten konsulent Kontroll og oppfølging reise og utlegg.pdf
-
For stillingstype 10.1 er det flere stillinger på ulike tjenestesteder. Hvilke tjenestesteder som er aktuelle, ser du ut ifra organisasjonskartet under. Du melder interesse for inntil tre tjenestesteder i kartleggingsskjemaet.
10.1 Pleie og omsorg Kontorstøtte Bo_og behandlingssenter og ambulerende.pdf
10.2 Pleie og omsorg Kontorstøtte Regionalt aktivitetssenter.pdf
Organisasjonskart for stab og støtte i Pleie og omsorg:
-
02.1 Regnskapsenheten Avdelingsleder Inntekt.pdf
02.2 Regnskapsenheten Avdelingsleder Kostnad.pdf
02.3 Regnskapsenheten Forvalter Fagteam.pdf
02.4 Regnskapsenheten Forvalter Inntekt.pdf
02.5 Regnskapsenheten Forvalter Kostnadsteam.pdf
02.6 Regnskapsenheten regnskapskonsulent Inntektsteam.pdf
02.7 Regnskapsenheten regnskapskonsulent Kostnadsteam.pdf
02.8 Regnskapsenheten konsulent_Rådgiver Fagteam.pdf
-
01.1 Servicesenter løsningskoordinator.pdf
01.2 Servicesenter Teamkoordinator.pdf
01.3 Servicesenter konsulent rådgiver regnskap og anskaffelse.pdf
-
Her finner du stillingsbeskrivelsen innen skole. Det er kun én stillingstype for alle skolene. I tillegg til å melde interesse for stillingstypen, melder du om inntil tre tjenestesteder som er aktuelle for deg.
Organisasjonskart for stab og støtte innen Skole, med stillingsbrøk i parentes. Stillingsstørrelse er basert på reduksjonsbrøk:
-
15.1 Teknisk rådgiver Vann og avløp 1.pdf
15.2 Teknisk Vann og avløp 2.pdf
15.3 Teknisk konsulent Vann og avløp (Rud).pdf
15.4 Teknisk konsulent Natur og idrett (Nadderud).pdf
15.5 Teknisk konsulent Natur og idrett.pdf
15.6 Teknisk konsulent Renovasjon Isi.pdf
15.7 Teknisk konsulent Transport (Rud).pdf
15.8 Teknisk Rådgiver Vei og trafikk.pdf