Plan- og bygningstjenesten
Plan- og bygningstjenestene har ansvaret innenfor planlegging, byggesaksbehandling, kart og oppmåling, eiendomssaker og planjuridiske problemstillinger. Plan og bygningstjenesten følger opp kommunens ansvar innenfor Plan- og bygningslovens område og har spesialkompetanse innen arealplanlegging, planjuss, arealanalyser, landskaps- og byforming, geodata, naturforvaltning og samferdsel.
Kundesenteret:
Ordinær åpningstid: kl. 8–15.30
Kundesenteret holder stengt juleaften og nyttårsaften.
27. og 30. desember er Kundesenteret åpent 9–15.
Tlf. 67 50 44 63
Faks. 67 50 43 15
Postadresse:
Bærum kommune
Pb. 700
1304 SANDVIKA
post@baerum.kommune.no
Besøksadresse:
Eyvind Lyches vei 10
SANDVIKA
Byggesaksinformasjonen:
Åpningstider 2019
Mandag 10.00–14.00
Tirsdag 12.00–14.00
Onsdag 10.00–14.00
Torsdag 10.00–14.00
Fredag 10.00–14.00
Tlf. 67 50 44 63
Forespørsel til Byggesak – spørsmål om eiendom og/eller byggetiltak
Spørsmål om arealplaner og deling av eiendom?
E-post: plan@baerum.kommune.no
Post i pågående byggesaker skal sendes til post@baerum.kommune.no med henvisning til arkivsakID eller gnr./bnr.