Bestilling av mat

Bestilling og levering

 Hvis du ønsker å bestille mat fra Kjøkkentjenesten til deg selv eller pårørende kan du ta kontakt på telefon 93222333 eller e-post middag@baerum-kommune.no for å registrere deg/pårørende som kunde. Alle ny kunder signerer en avtale om matlevering, og kan deretter få hjemkjørt mat hver uke.

Du bestemmer selv hvor mange dager i uken du ønsker middag, men det er ikke mulig å bestille mindre enn 2 middagsporsjoner per uke.

Når du får levert ukens middager på døren, får du samtidig utdelt enny meny som skal fylles inn og leveres til sjåføren ved neste ukes middagslevering. Du har også mulighet for å levere middagsbestillingene på nett. Vi sender da menyene til din e-postadresse, og du returnerer på samme måte bestillingene til oss.

Det er ditt ansvar å sørge for å gi beskjed til Bærum Storkjøkken tlf. 93 222 333 – hvis du ikke kan ta imot maten. Avbestillingen må gjøres senest fredagen før neste ukes levering. Avbestilling samme uke vil bli fakturert.

Levering

Vi kommer hjem til deg med middagene en gang i uken, enten på tirsdager, onsdager, torsdager eller fredager avhengig av hvilket område du tilhører. Vi kommer mellom kl.9.00 – 15.00, og da er det viktig at det er noen hjemme.

Hvis du ikke har mulighet til å åpne døren, kan våre sjåfører lukke seg inn ved bruk av kommunens e-lås system etter samtykke med deg. Våre sjåfører kan alltid legitimere seg ved hjembesøk om ønskelig. Spør alltid etter ID- kort hvis det kommer noen du ikke kjenner.

Maten transporteres i kjølebil slik at kvaliteten på maten ikke forringes under transport. H vis du ikke er hjemme når maten kommer, kan du sette ut en kjølebag som vi legger maten nedi. Har du mulighet kan maten også hentes på Storkjøkkenet – Brynsveien 88k – 1346 Gjettum etter avtale.

Avbestilling må gjøres senest èn uke før levering. Ved senere avbestilling må bestilt middag betales. NB! leverte middager kan fryses før siste forbruksdag.

Relaterte sider