1. oktober er det søknadsfrist for følgende tilskuddsordninger for frivillige organisasjoner, lag og foreninger i Bærum kommune:

• Tilskudd Helse og velferd
  • Frivillighetsmidler
  • Frivillige barne- og ungdomsorganisasjoner – driftsstøtte
  • Frivillige barne- og ungdomsorganisasjoner – tilskudd til særskilte tiltak
  • Kultur - tilskudd til ordinær drift
  • Kultur - tilskudd til arrangement eller prosjekt – årlig

Oversikt over de ulike tilskuddsordningene med søknadsskjema finner du her:

Vi inviterer til felles informasjonsmøte for alle tilskuddsordningene og kurs i søknadsskriving:

Tid:

• onsdag 6. september kl 18:00-20.30

Sted:

Kommunegården i Sandvika – Du vil bli møtt ved hovedinngangen og fulgt til rommet.

Program:

• 18.00 – 19.15: Informasjonsmøte om tilskuddsordningene, gjennomgang av retningslinjer og kriterier for de ulike tilskuddsordningene. Saksbehandlere fra Helse og velferd, Kultur og samarbeid og Ungdom og fritid deltar.
  • 19:30 - 20:30: Kurs i søknadsskriving. Hva forventes av en søknad på Bærum kommunes tilskuddsordninger for frivillige organisasjoner, lag og foreninger?

Påmelding:

Registrer deg her om du ønsker å delta på informasjonsmøte og/eller kurs.

Servering:

Det serveres kaffe/te og frukt

Søknadsveiledning:

I uke 37-39 vil vi ha søknadshjelp i Kommunegården hver onsdag fra kl 16-18.

Send gjerne en e-post til kristine.laundal@baerum.kommune.no eller telefon: 415 61 223 dersom du ønsker å benytte deg av dette tilbudet.