«Meld en feil» er Bærum kommunes tjeneste for feilmelding på kommunale veier. Her kan du melde inn feil på vei, parkering og trafikksikkerhet. Det er egen meldingstjeneste for feil på gatelys.

Hvordan melder du en feil?

Feilmeldingstjeneste - Meld en feil

Ved innmelding av feil markerer du hvor feilen er i kartet før du spesifiserer type feil, tar bilde og sender inn. Etter at du har meldt inn feil kan du se oppdatert status på henvendelsen i appen. Her kan du melde inn feil knyttet til følgende kategorier:

  • Kjørevei
  • Avfall
  • Skilt og trafikksikkerhet
  • Vegetasjon
  • Veidrenering
  • Gang- og sykkelveier
  • Parkering
  • Bru/undergang
  • Gatemøbel
  • Mur
  • Rengjøring
  • Trapp/gangsti

Øvrige henvendelser må sendes til post@baerum.kommune.no eller kontakte Veiledningstorget på 67 50 40 50.

Ved å skanne følgende QR-kode ledes du inn til Appstore/Google Play for å kunne laste ned appen.

  1. Last ned til iOS
  2. Last ned til Android
qr koder

Opplever du tekniske problemer med tjenesten eller savner du kategori å melde feil på? Send en mail til meldenfeil@baerum.kommune.no.

Gatelys

Bærum kommune og Asker kommune har en felles feilmeldingstjeneste for vei- og gatebelysningen på de kommunale anleggene i de to kommunene.

Benytt meldingstjenesten for å si i fra om feil og avvik direkte på de registrerte anleggene for raskest mulig feilretting.

Har du spesielle spørsmål angående veibelysningen i Bærum kommune kan du melde fra på e-post veilys@baerum.kommune.no eller på telefon 67 50 40 50.

Hvis du oppdager at deler av eller hele veier er mørklagt, setter vi stor pris på å få beskjed. 

Riks- fylkes- og europaveier

Feil på veilysanleggene langs riks- , fylkes- og europaveier i Bærum kommune meldes inn på Statens vegvesen sin feilmeldingstjeneste FiksVeglys.

Lysløyper 

Feil på lysanlegg i lysløyper meldes inn til Natur og idrett på e-post naturidrett@baerum.kommune.no
Fra 15. september til 15. mars skal det være lys fra mørkets frambrudd og fram til kl 22.00.