En arbeidsgiver som er innovativ og endringsdyktig og tar i bruk nye løsninger, og med motiverte og engasjerte medarbeidere med riktig kompetanse
Nøkkeltall
Antall ansatte i HR og service : 130 årsverk
Noen sentrale nøkkeltall på leveranser:
- Serviceportalen: ca 90 skjemaer tilgjengelig
- Antall henvendelser/saker, inkl. fakturaspørsmål fra eksterne :50 000 /år.
- Serviceportalen KPI- 15 % av sakene skal løses med hjelp av de ca 100 Kunnskapsartikler.
- Serviceportalen - Responstid innkommende saker HR, lønn, Regnskap og anskaffelse: 1 dag
- Andel saker løst av Servicesenteret på telefon - 70%
- Antall Lærlinger, 106
- 41500 årlige deltakere på kurs og konferanser på Kunnskapssenteret
- Ca 2500 studenter og elever på Kunnskapssenteret
- Vi skal sikre et godt og forsvarlig arbeidsmiljø gjennom gode systemer og prosesser, sier HR-direktør Gunvor Erdal.
Sentrale aktiviteter og tiltak
- Pandemihåndtering
- Program «Fremtidens arbeidsplass»
- Revisjon av arbeidsgiverstrategi og kompetansestrategi
- Ledelsesutvikling
- Office 365 «Digital arbeidsglede»
- Forenkling av administrative prosesser
- Arbeidsavtalen og Tjenestebevis
- Oppfølging av arbeidstilsynets tilsyn vedr arbeidstid. Etablering av eierskap for Notus
- Fra deltid til heltid – alternative arbeidstidsordninger
- Sykefraværsprosjektet - spesielt fokus på PLO og Bhg.
- Internkontroll og sikkerhet
- Avtaleforhandlinger med VID
- Utvikling og samarbeid inn mot prosjektet "digitalisering av offentlig sektor"
- Systemutvikling knyttet til forenkling og brukervennlighet ( apper – skjemamodul – masterdata)